Zamieszczone przez andriu21tg
Znaleziono 1 błąd: 17964
Zwiń
X
-
Znaleziono 1 błąd: 17964
witam,
Wczoraj wyskoczył mi żółty silniczek na desce. Ot tak ni z tego ni z owego. Przy obrotach około 2000-2500. Wszystko wciąż normalnie działało.
Dziś silniczek zniknął. Po podpięciu do kompa VCDS powiedział:
Znaleziono 1 błąd:
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania
P1556 - 35-10 - nieosiągnięta granica regulacji - Sporadyczny
Kody gotowości: 0 1 0 0 0
Błąd wykasowałem.
Zastanawiam się, czy zacząć się martwić czy nie.
W niedzielę planuję jechać z Otwocka do Gdyni.
Jest czym się niepokoić?
Pozdrawiam
AndrzejSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
-
-
guzolot,
17964-CIŚNIENIE TURBOSPRĘŻARKI(TC)- granica nie osiągnięta>zawór,słaby przepływ dolotu,TC uszkodzenie.
błąd jest związany z słabym ciśnieniem w układzie dolotowym sprężarki czyli turbo, przejrzyj wszystkie wężyki związane z podciśnieniem (lubią parcieć i wówczas zaciąga układ lewe powietrze) oraz rury doprowadzające powietrze z filtra powietrza przez EGR, IC aż do turbo, może jest gdzieś nieszczelność.ok
pozdroBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Dzięki.
Wnioskuję, że jak się nie pojawi ponownie nie należy się stresować?Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
najwyżej wyłapiesz tryb awaryjny, wyłączysz i włączysz i dalej pojedziesz do ponownego trybu.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez guzolotWczoraj wyskoczył mi żółty silniczek na desce. Ot tak ni z tego ni z owego. Przy obrotach około 2000-2500. Wszystko wciąż normalnie działało.
Komentarz
-
-
Jak wszystko aktualnie działa poprawnie (auto ma moc od dołu i na wysokich obrotach) to możliwe sa dwie przyczyny:
-nieszczelnosć w układzie doładowania, ale raczej odpada bo by usterke wywalało ciągle.
-druga opcja wiąże się raczej z czyszczeniem turbo. Zapieczone łopatki kierownicy. Może to być o tyle niebezpieczne że jak zatnie się w położeniu wysokie doładowanie moze np podczas wyprzedzania wogóle wyłączyć turbo co wiąże się z brakiem mocy, a co może skutkować - no chyba się domyślasz. Proponuje podczas podróży zadbać o dużą ilość miejsca podczas wyprzedzania co by nie zostać zaskoczonym na drugim pasie i jechać dalej. A po powrocie jednak to usprawnić.
Pozdrawiam MarcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Witam. Niestety straciłem moc bezpowrotnie. Nigdzie w niedzielę nie pojechałem.
W poniedziałek u mechanika okazało się, że grucha ma padniętą membranę - nie rusza się. Dodatkowo łopatki przycinają się.
Skończyło się na wymianie gruchy i czyszczeniu turbiny.
Kosztowało mnie to 800zł.
Nie wiem czy to dużo czy mało, ale samochód odzyskał swoje właściwości. Mam bardzo silne wrażenie, że lepiej chodzi niż przed usterką.
Mechanik powiedział, że już wcześniej musiało mi turbinę wywalać, że ciśnienie miałem, ale nie było jego regulacji należytej. No i jak wspomnę to faktycznie 2 albo 3 razy w ciągu tych 2,5 roku zdarzyło się, że samochód nie miał polotu.
Ale zawsze kończyło się na odpaleniu po kilku godzinach i działał jakby normalnie.
Tak więc na urlop udałem się z odświeżoną turbiną. Póki co sprawuje się świetnie. Ale zmartwił mnie mechanik, bo IC mi poci się dość znacznie. Za 150-200 powiedział, że można kupić używkę w bardzo dobrym stanie.
Na układ z nierdzewki i nowe IC mnie nie stać.
Póki co łatam jak się da i jeżdżę, ale muszę to zrobić - może jeszcze w tym roku.
Niedawno uszczelniłem złączki między IC a resztą przewodów. Pod uszczelki wkleiłem paski z taśmy izolacyjnej pcv. Uszczelniło super. Zapinki na dole były trochę wyrobione więc zastosowałem patent z trytrytkami. Działa.
Dzięki koledzy.
AndrzejSprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Nie wiem czy sprawdzał. A IC pocił się od dawna. Myślałem, że to na złączkach tylko, ale po uszczelnieniu złączek okazuje się, że to nie tylko to. Na złączkach było ok, a IC od dołu mokry. To widziałem na kanale u mechanika - bez trasy.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
Komentarz